Garancia

Garancia feltételei

Amennyiben a készüléke garanciális javításra szorul, cserekészüléket NEM tudunk biztosítani!

A csomag nem tartalmazza a számlát, mert a mi cégünk On-Line küldi ki Önnek, a regisztrált e-mail fiókjába!

Ha nem találja meg a beérkezett mappában nézze meg a spamek vagy a promóciók között, BILLINGO néven.

Amennyiben nem találja, már itt is elérhető:

https://www.boltx.hu/adataim/szamlak

A King Change Kft. természetesen minden termékére és szolgáltatására teljes körű garanciát vállal.

A mobiltelefonok és táblagépek garanciája 6-12-24-36 hónap, amit a termékeknél is ill. a számlán is feltüntetünk. A garancia érvényesitéséhez a készülékhez kapott számla vagy garancia levél kell. Termékeinket meghibásodás esetén a King Change Kft. ellenőrzi a garancia feltételeit, és a forgalmazóhóz küldi vissza javitásra.  Az általunk forgalmazott Apple termékekre 1 év világ garancia vonatkozik, amit a hivatalos Apple márkaboltokban fogadnak el. Fontos hogy őrizzük meg a termék dobozát ill. a számláját mert ha az nem kapcsol be és még garanciális, csak ezzel tudjuk garanciális feltételek mellet javitani a készülékét.

Az Android operációs rendszerel rendelkező készülékek esetén fontos megjegyezni, hogy gyengébb hardver-el felszerelt készülékek esetén nem a készülék hibája hogy ha egyszerre nem tud több alkalmazást is futtatni ill. a játékok használatára sem alkalmas. Kérjük mindenki a saját igényeinek megfelelő és elegendő teljesítménnyel bíró készüléket válasszon, ha nem szeretne havonta szoftveres problémákkal felkeresni minket!

A garancia érvényesítésének feltételei:

Bármiféle folyadék vagy nedvesség hatására bekövetkezett sérülések vagy hibák semmilyen esetben sem garanciálisak! Még akkor sem ha a készülék rendelkezik vízálló tanusitvánnyal is. Minden mobiltelefon és táblagép belsejében vannak folyadékjelző matricák, melyek elszíneződése azonnali garancia vesztéssel jár (abban az esetben is ha a felhasználó nem tud róla)! Ennek kizárólagosságát a King Change Kft. ellenőrzi. Minden ilyen kár azonnali garancia vesztéssel jár!

Törésből vagy bármiféle kopásból valamit karcolásokból eredő meghibásodások is azonnali garanciavesztéssel járnak. Ha a termék kijelzője vagy a készülék külső háza törött, repedt, hajlott sajnos elveszíti gyártói garanciáját! Ezek a sérülések külső fizikai hatás okán keletkeznek, amiért mindig a fogyasztó a felelős! Egyes modelleknél az alumínium ház elhajlása is a termék nem megfelelő használatából ered, ami szintén garanciavesztéssel jár! Az AMOLED kiejlzők "beégésére" cégünk nem tud garanciát vállalni. A rossz minőségű tőltők okozta alaplapi ill. akkumulátor hibára a gyártó garanciát nem vállal!

3 napos cseregarancia:

Cégünk 3 napon belüli meghibásodás esetén a terméket azonnal de legkésőbb 72 órán belül azonos modellre cseréli, vagy értékegyeztetéssel a vevő levásárolhatja azt boltunkban. Fontos hogy a terméket csak eredeti dobozában, sértetlen állapotban és annak minden gyári tartozékával együtt tudjuk csak cserélni, ha ez nem teljesül, a terméket csak javítani tudjuk!

Garanciális készülékek javítása:

A meghibásodott termékeket A BoltX webáruházba kell visszajutatni garanciális javításra ügyfeleinknek! A javítás ideje maximum 45 nap lehet, ha ezt nem tudjuk teljesíteni, akkor a terméket azonos Új termékre fogjuk cserélni. A javításokról minden esetben munkalap készül, amit mi online rendszerünkben is tárolunk! A szervízfutár költségét minden esetben a vevő fizeti!

Tartozékok garanciája

Természetesen cégünk az általa forgalmazott tartozékokra is garanciát vállal. Ennek feltétele, hogy semmiféle kopás vagy szakadás ne legyen az adott terméken, és azt látszólag normális emberi körülmények között használják (ha egy fehér színű USB kábelt szakadtan és majdnem feketén hozunk vissza cserére, azt sajnos el fogjuk utasítani). 

A tartozékokra is értelemszerűen a termékleírásban foglalt garanciaidő érvényes! Általában gyári tartozékokat forgalmazunk, aminek a minőségét világcégek garantálják. Ezeket részesítjük mi is előnyben, mivel ezek a gyártók által ajánlott és előállított termékek.

Fontos információk:

  • Minden általunk forgalmazott készülékben van magyar nyelv.
  • Minden általunk forgalmazott mobiltelefon készülék gyárilag kártyafüggetlen.
  • Minden általunk forgalmazott készülék teljesen új. 
  • Minden Xiaomi készülék Globál verzíós (B20 támogatást tartalmazzák)
  • A számlát e-mailben elketronikus úton küldünk ki minden vásárlonak, környezetvédelmi okokbol.
  • Garancia levelet nem álitunk ki, a számla egyben a garancia levél is.
  • A garancia érvényesitéséhez szükégvan a számlára, a készülék dobozára, és az összes gyáritartozékára.
  • A Xiaomi készülékek mellé a gyártó nem mellékel füllhalgatót.
  • A Xiaomi készülékek mellé a gyártó nem mellékel magyar használati utasítást. 
  • Személyes átvételre nincs lehetőség mivel mi egy online webáruház vagyunk.